Re: Hvilket Lydkort skal jeg vælge?

On Wed, 01 Nov 2000 18:07:21 +0100,
Bjarke Bruun <bbj@xxxxxxxxx> wrote:

>Jeg har et SoundBlaster 128 PCI og det køre fint under RedHat, har dog
>haft lidt problemmer under Debian, men det er også lige meget nu, da jeg
>igen køre RH.

Jeg kan kun anbefale dette kort. Dog hedder det Ensoniq Soundcard i den version
af Redhat jeg installerede det i.

>Kortet koster ca. 4-500,- så det burde din 3500,- studenter økonomi
>kunne holde til :-)

På falkoner Alle fås det i en Bulk version til 200 kr. Der følger en CD med, så
man også kan få det til at fungere under windows.

--
Anders Bo Rasmussen          mailto:fuzz01@xxxxxxxxxxxxx
Frimestervej 42 1.tv         http://www.image.dk/~abr