emacs og java

Hej,

Jeg bruger emacs til editering af java programmer.
Den bog jeg har : Learning GNU Emacs fra O'REILLY dækker ikke dette
særligt godt. Den dækker til gengæld en masse, som jeg aldrig ville
bruge emacs til.
Kender nogen til en bog eller anden information som dækker dette bedre.
Den aktuelle anledning er at TAB ikke indsætter en tabulering men i
stedet retter linien ind efter syntaksen. Det er også fint nok, men når
jeg har indsat en ny blok midt i en funktion skal jeg tab'e de
resterende linier igennem for at få det til at stå pænt igen. Kan jeg
gøre det med en enkelt kommando.

mvh
Hardy Henneberg

Follow ups