Re: Mandrake 7.2 dør under installation

Jan Andersen wrote:

> Mandrake 7.2 dør under install. når den er igang med
> at installere pakkerne.
> Jeg har prøvet 4 gange, den dør hver gang, dog ikke ved
> den samme pakke, og det er forskelligt hvor mange minutter den
> installerer pakker inden den dør.
> Med dør mener jeg at den står simpelthen stille, numlock & musen
> fungerer dog stadig.
>
> Jeg har kørt Mandrake 7.1 med den samme hardware siden den udkom,
> og har aldrig haft sådanne problemer.
>
> Jeg har desuden også lagt mærke til at vælger man dansk som inst.
> sprog, får man en melding om at det ikke findes. Derefter kører
> [...]

Jeg har installeret mandrake 7.2 uden større problemer. Jeg benyttede
engelsk installation, og det kørte bare.

mit eneste problem var da jeg ville opgradere fra 7.1 -> 7.2, da jeg
havde for lidt plads i mine / og /usr partitioner.Dette gav et større
crash.

men efter en resize, så virkede det igen.

MVH
Kim@xxxxxxxx

--
It's better to burn out than to fade away.