Hjaelp min x-server er doed !!!!

Hej

Pludselig her til morgen da jeg ville laese post paa min linux notebook (Suse
7.0) faar jeg meddelsen at jeg ikke kan komme ind i x-windows da den faar en
'Zero return' Det sidste jeg lavede paa maskinen var at jeg proevede at
instalere VMware 2.0. Der var en del vroevl med at faa fjernet en tidligere
version og jeg fik aldrig den nye til at virke. Problemet bliver ikke mindre af
at jeg har sat computeren til automatisk at gaa ind i x-windows ! Er der nogen
der kan hjaelpe med at faa liv i x-windows igen ?

Mvh.

Kim