Re: Log fil

tir, 07 nov 2000 skrev Gert Holtoft:
> Hej
> Er der en der har et bud på hvorfor min linux-router pludselig er
> holdt op med at logge ppp forbindelsen i /var/log/messages, sidste
> gang den loggede ppp med connect-time osv var 5.27 i morges,
> opstarts meddelelser, cron medd. bliver logget normalt
>
> Redhat 6.0 på en bedaget 486'er

Hov, det må være mere seriøst den har intet logget siden 15.27 og
fra da og til nu har der været en reboot.
ifup ppp0 virker ifdown ppp0 virker _ikke_
ppp forbindelsen er sat op i linuxconf således at der ringes op når
de andre maskiner skal på nettet

 mvh/gert

oO0Oo-oO0Oo-oO0Oo-oO0Oo-oO0Oo-oO0Oo-oO0Oo

Gert Holtoft     holtoft@xxxxxxxxxx

DK-Farum  Kong Peters By