Re: tv-kort (igen)

Jesper Skov wrote:

> Troels> Hvad hvis jeg ikke bruger moduler ?? Jeg kører på en standard
> Troels> RH 7.0 (har ingen /etc/modules.conf)
>
> 7 bruger skam moduler (de ligger under /lib/modules).
>
> Se 'man modules.conf' for en beskrivelse af hvordan du gør det
> automatisk. Du skal sandsynligvis have lavet så tuner.o bliver
> installeret når bttv.o bliver modprobet.
>
> Sikkert noget i retningen af:
>
>  [add] above bttv.o tuner.o
>
> Jesper

Jeg har prøvet at skrive ovenstående linie ind i modules.conf. Det
virkede ikke.. Derefter prøvede at indsæse modulet manuelt med
modprobe.. Den kom ikke med nogen fejlmeddelelser, så jeg går fra at det
blev loadet fint.. Det virkede dog heller ikke.. Jeg kan stadig ikke
skifte kanal..Alle mine kanaler er defineret i .xawtv, men det har ingen
effekt at skifte kanal i xawtv.. Den bliver ved med at skrive 3
spørgsmålstegn i stedet for kanalnummeret..... (det er et Hauppauge
kort)

Troels