3Com 920 chip (onboard udgaven af 905C) og RH 6.2

Hej

Jeg har installeret Red Hat 6.2 på en Dell Optiplex GX110 som er udstyret
med en 3Com 920 chip på bundkortet. Desværre så virker dette kort ikke.
Efter at have opgraderet kernel vha. RPM og gentstartet efter at have
foretaget de nødvendige ændringer i lilo og kørt /sbin/lilo kan jeg nu pinge
maskinen fra en anden maskine og få svar, men det er ikke muligt at pinge ud
fra maskinen? Der er ikke en anden maskine med samme IP på nettet.
Kernel ver. er 2.2.16 (i seneste update fra RH)
Kortet virker under M$ vinduer.

--
Med venlig hilsen
Martin Skøtt