Mailserver

Hej

Jeg har en mailserver med ca. 8 brugere på en RH6.1
Jeg har sæt den op så hver bruger fetcher sin mail selv via crontab.
0,15,30,45 * * 8-20 1-5 fetchmail -v -f /home/bruger/.fetchmailrc >> fetchmail.log.
Hvis jeg kikker i log'en står der:

fetchmail: 5.1.0 querying ISP (protocol POP3) at Thu, 09 osv......
fetchmail: POP3< -ERR Busy - please try later
fetchmail: POP3> QUIT
fetchmail: normail termination, status 3

ergo der kommer ingen mails ned. Hvis jeg så fetcher manuelt, er der ingen problemer. Jeg har prøvet at hente samme mail på en RH6.2 som virker, derfor opdaterede jeg fetchmail, fetchmailconf, crontabs og imap til versioner svarende til dem der ligger på 6.2'eren. Men det virker ikke. Den kommer med AUTENTIFICATION fejl.
HVAD GØR JEG FORKERT`??????
HJÆÆÆÆÆÆÆLP!!!

VH
Mikkel Rokkær