Vedr: Re: apache og opdatering af side i browser?

Prøv at inkluder dette i en html side:

<META HTTP-EQUIV="Expires" CONTENT="now">
<META HTTP-EQUIV="Refresh" CONTENT="60">
<META HTTP-EQUIV="Pragma" CONTENT="no-cache">

HAND, Claus

Kim Schulz <kim@xxxxxxxxx> - 10-11-2000 10:55:59

Besvar venligst til sslug-teknik@xxxxxxxx