Re: Sikkerhedsproblem

Jesper wrote:

> Skørt til et aalug møde fik jeg lilo til at være med på den på en RedHat 7.0
> Har du selv installeret et patch?

Det er ikke nødvendigt at patche noget - lilo.conf skal bare
konfigureres korrekt. RH6x forhindrer ikke ovenstående som default; jeg
har ikke haft fingre i en RH70 endnu, så jeg ved ikke, hvordan den er
konfigureret som standard. Læs i "man lilo.conf" om "restricted" og
"password=".

Mvh.
Anders K. Pedersen