Kerne 2.4.0. Lilo.conf.

Hej.

Jeg har installeret kernel 2.4.0-0.26 istedet for 2.2.12-20, jeg hentede
pakkerne som rpm pakker, og jeg huskede source. ingen problemer med
insatllationen af pakkerne.
Jeg kan godt ændre /boot/vmlinuz til 2.4.0-0.26 i /etc/lilo.conf; men hvad
med initrd=/boot/initrd, hvordan ændrer jeg denne så den accepterer
ændringen den vil kun godkende de gamle opsætning, altså 2.2.12-20, hvis jeg
ændrer til 2.4.0-0.26 siger den bare " no suck file or directory"; men
ændrer jeg så tilbage til den gamle godkender den ?
Jeg har ellers læst den dokumentation jeg har kunnet finde; men har ikke
fundet ud af hvad jeg laver galt.
Mvh
Ib Larsen.

Follow ups