Re: Hvordan modtages mail til ukendte personer?

On Wed, Nov 15, 2000 at 12:50:26PM +0100, Thomas Rokamp wrote:
> Jeg bruger slet ikke qmail (men måske jeg skulle gøre det).
> Jeg er blot træt at, at når nogen sender en email til blabla@mindomæne.dk,
> så får de en mail tilbage om at modtageren ikke eksisterer.
> Jeg ved det kan lade sig gøre at sende ukendte modtageres email til en anden
> mailbox (ikke root), men jeg kan ikke finde noget om det nogen steder...

Under postfix (endnu en MTA gaar ind i diskussionen!) kan du i main.cf
skrive: luser_relay = thomas_rokamp@xxxxxxxxxxxxx for at faa saadan
post afleveret til dig.

Du kan utvivlsomt ogsaa dette under baade qmail og sendmail men der kan
jeg ikke hjaelpe.
--
        Rasmus(rasmus@xxxxxxx)

     "One Code to rule them all, one Code to bind them
       In the land of Redmond where the Shadows lie."
      - Joe Thompson in ASR, with apologies to Tolkien