Re: Apache og Perl CGI

At 01:12 19-11-00, you wrote:

> Linux Redhat 6.0 med Apache 1.3.6 og Perl 5.005_03.
Du bør nok overveje at opgradere. I hvart fald Apache. Om ikke andet så bare
for overskuelighedens skyld.

Jeg har også været inde på apache.org og kigget, men jeg synes det er lidt forvirrende - jeg er ikke helt klar over hvilken fil jeg skal hente...

> I access.conf:
> <Directory /home/sites/www.rander.dk/web/cgi-bin>
> AllowOverride All
> Options ExecCGI
Måske mangler du
    Order allow,deny
    Allow from all
her

Det har jeg allerede...

> </Directory>
[...]

Tre umiddelbare spørgsmål:
Hvad er rettighederne på /home/sites/www.rander.dk/web/cgi-bin/ ?

drwxr-xr-x  2 nobody   nobody  1024 Nov 15 16:30 cgi-bin

Har du tilfældigvis lavet dit perlscript på windows med notepad eller
lignende?

Ja, med et program der hedder UltraEdit32, der også kan gemme i "UNIX-format" - og det troede jeg at jeg havde gjort, men nej - nu kører det! :-)

Så kan jeg så bare undre mig over hvorfor det kører problemfrit på NETsites RaQ-bokse med Redhat...

Tak for hjælpen! :-)