subnet routing

Hejsa er der nogle der kan hjælpe mig med et lille problem ?
Jeg har et lille netværk beståendne af 2 subnet (255.255.255.192) da jeg
kører med både 10base2 og 100baseTX.
På serveren, der selvfølgelig kører linux, er der 2 netkort 192.168.1.2
(100Mbit) og 192.168.1.65 (10Mbit)
Det store problem er at få serveren til at route de to subnet så de kan
se hinanden samt bruge en fælles gateway ADSL ud af huset, de forskelige
windozzboxe kan godt snakke sammen i hvert sit subnet men ikke se det
andet subnet, begge subnet kan se serveren, men kun det ene subnet
(100Mbit) kan komme ud af huset..

Jeg kunne jo skifte det gamle 10Mbit ud med 100Mbit men det er jo en for
nem og for dyr løsning :-)

Nogle foreslag ??

M.v.h.
Bent Heidelbach