SCSI UW/LVD controller og disk valg

Har et tilbud på en næsten ubrugt Compaq raidcontroller med Symbios 875
chipset til ca. en tusse. Det er modellen med 6MB ram og både 68 og 50
pin connector (der findes en anden med 16MB og kun UW-68 conn.).
Spekulerer på om det er et godt køb til prisen, eller om jeg skulle
finde noget LVD controller og disk med det samme.
Bruger pt. Buslogic Flashpoint 950 med en Seagate Barracuda.
Har brug for 12-18GB diskplads.

Får brug for scsi-uw til en testserver, så disse to enheder forestiller
jeg mig at bruge der, og skal derfor vælge hvad der skal i dimmeren jeg
skriver det her fra... Kommentarer modtages, gerne med
prisangivelser/referencer.
--
Regards,
              Mogens Valentin