RE: Nogen der har en funktionel Red Hat 6.2 ?

Hej !!

 Jeg har RH 6.2 liggende på CD, og den må du godt få hvis
du er interesseret. Den er loaded ned fra nettet, lige som
din, men jeg har installeret fra den så den virker.

 Hvis du er interesseret, så send mig din adresse. Så sender
jeg kalorius med snailmail.

 Lige et par spørgsmål:

Hvorfor 6.2 ?
hvorfor går du ikke videre til 7.0 ?