Re: Problemer med scsi cd-r

Frank Damgaard wrote:

> On Thu, Nov 30, 2000 at 17:35:03 +0100, Magnus Østergaard wrote:
[...]
> Men hvordan har du opsat fstab ?

/dev/sda4       swap            swap            defaults        0  0
/dev/sda5       /               ext2            defaults        1  1
/dev/sda2       /boot           ext2            defaults        1  1
/dev/sda6       /usr            ext2            defaults        1  1
/dev/sda1       /win98          vfat            user,noauto     1  0

none            /dev/pts        devpts          gid=5,mode=620  0  0
none            /proc           proc            defaults        0  0

/dev/cdrom      /cdrom          auto            ro,user,noauto  0  0
/dev/sr0        /cdrw           auto            ro,user,noauto  0  0
/dev/fd0        /floppy         auto            user,noauto     1  1
/dev/sdb4       /iomega         vfat            user,noauto     1  1

> Husk at SCSI cdrom hedder noget andet, /dev/scd0 , /dev/scd1, .....

/dev/sr0 hed den sidste gang.

> Desuden kan du kun mounte hvis du har en CD i drevet der  er blevet "brændt"
> med korrekt filsystem (f.eks. iso9660)

Min test cd er ok. (det var installations cd'en)

--
// Magnus