mail fejl!!

Hejsa...
Jeg har et kæmpe problem med mine mails og jeg ved ikke hvor jeg skal starte med at kigge efter fejl, men det startede da jeg købte et domain og begyndte at bruge det.

Jeg havde et domain jeg fik med af cybercity (.adsl.dk)
nu har jeg købt mit eget og har ændret hvd jeg har læst mig til at skulle ændre.

Jeg kan godt sende mails ud men ikke modtage. jeg har prøvet at sende fra hotmail til en af mine brugere og der kommer ikke nogle mailer daemon respons om at adressen ikke findes. jeg modtager den bare ikke.

når jeg så åbner linuxconf og kigge på min opsætning siger den at den ikke kender mit domain navn. at jeg skal skrive det i "basic host information. det prøver jeg uden at det bliver ændret.

hvis jeg kigger i min mailq ligger der nogle mails der ikke er sendt og der står (Operating system error)..

er der nogle der har en ide om hvad jeg gør forkert og hvor jeg skal starte med at kigge ????

David Nielsen.
Get more from the Web.  FREE MSN Explorer download : http://explorer.msn.com

Follow ups