Re: apache start

----- Original Message -----
From: "Klavs Klavsen" <ktk@xxxxxxxxxxx>
To: <sslug-teknik@xxxxxxxx>
Sent: 1. december 2000 12:46
Subject: Re: [TEKNIK] apache start

Medmindre Apache'en til suse er kompileret med mod_so og derfor modulær.. så
ville jeg da heller ikke bruge suse's apache.

Hellere kompilere sin egen, så man kan inkludere de moduler man skal bruge..

Og de start/stop der hører med, kan man jo sagtens bruge, selvom man ikke
bruger
Suse's apache.. - det er bare tage dem fra rpm pakken..

/Klavs

Steen Jakobsen wrote:

> 6.4 suse

OK. Jeg forstår ikke, hvorfor du ikke blot benytter suse's Apache (suse
har sikkert udgivet en upgrade til 6.4's Apache, således at du kommer
til at køre Apache 1.3.14). Hvis du benytter en Apache, der er skabt til
din distribution, kan du benytte dig af distributionens normale systemer
for start/stop af services.

/Troels

Det er en helt god diskussion. Jeg siger foreløbig tak for indlægene. Jeg
har kompileret apache med det  formål at includere php og mysql.

- Steen