Re: Sv: dumt problem - ingen floppy

On Fri, 01 Dec 2000 22:22:21 Kenneth Aastrup wrote:
> Et forslag.
>
> Prøv at se om du ikke kan finde en demo af VMware til windows NT
> Partitioner disken med partionmagic, eller hvad du nu har ved hånden.
> Lav en virtuel maskine i NT (Bios i VMvare kan boote på CD-ROM)
> Lav en ny installation på din nye partition.

Den var fiks!

Umiddelbart tror jeg dog ikke det bliver løsningen. Vmvare er vist ret tung.
Vi taler om en 150 Mhz pentium med 32 Mb ram.

Jeg har ikke partitionmagic ved hånden og disken er fyldt helt ned NTFS.....

/kristian

--
Kristian Vilmann - kristian@xxxxxxxx
LinuxKonference i København: http://LinuxForum.dk/

>If you don't need X then little VT-100 terminals are available for real
>cheap.  Should be able to find decent ones used for around $40 each.
>For that price, they're a must for the kitchen, den, bathrooms, etc.. :)
You're right. Can you explain this to my wife?
 - Seen on c.o.l.development.system, on the subject of extra terminals