Re: Nu m�e jeg IGEN trykke p�ESET!

 Mads> Køre med f.eks. ReiserFS

Det er ikke altid helt sikkert... vi havde et forsøg med mandrake 7.2
og reiserFS på hele disken (bortset fra swap)... vi nakkede strømmen
brutalt da den var igang med at køre gawk som cron job... da vi tændte
igen, der kunne grub ikke finde filsystmet hvor kernen lå... så enten
smadrede vi filsystemet (MBR'en) eller også kunne grub ikke håndtere
reiserfs (hvilket jo ikke er så fedt)

Ellers er jeg enig.. har selv oplevet X crash, specielt i forbindelse
med afprøvning af opengl, men også med den første "rigtige" release af
X4... men et login fra anden computer kunne løse problemet... det med
at logge ind på palm vil jeg meget gerne høre om.. har selv en PalmV
som er forbundet via seriel porten... hvilket program køre du på
palm'en?

/Thomas

--
"To alcohol! The cause of - and solution to - all of life's problems!"
-- Homer Simpson