RE: KERNEL CHECK

-----Original Message-----
From: Rasmus Andersen [mailto:rasmus@xxxxxxx]
Sent: 7. december 2000 13:18
To: sslug-teknik@xxxxxxxx
Subject: Re: [TEKNIK] KERNEL CHECK

On Thu, Dec 07, 2000 at 01:10:24PM +0100, Jonas Stevnsvig wrote:
> Hej
>
> Er der nogen der lige hurtigt kan svare mig på om det er muligt at checke
om
> kernel er kompileret med IP firewalling og network firewall support?

Jeg *tror*, at hvis du har filen /proc/net/ip_fwchains, saa er der fire-
waaling i kernen. Men jeg har ingen maskine uden firewalling at checke
det paa...

Det kraever selvfoelgelig ogsaa, at du har /proc i din kerne.
--
        Rasmus(rasmus@xxxxxxx)

"The glass is not half full, nor half empty. The glass is just too big."
  --Anonymous

Både /proc og /proc/net/ip_fwchains er der, mange tak for hjælpen.

Jonas Stevnsvig