Angående Proftpd til virtuel hosting

Nu fik jeg jo venligst en kopi af en komplet Apache config fil der var sat
op til Virtuel Hosting, hvilket betød at jeg fik løst et mindre problem jeg
havde med det til Apache.
Hvilket er glimrende og tak for det.

Men nu består sådan en maskine jo også af en FTP server.
Og denne skulle jo også gerne sættes op til IP-delt virtuel hosting. Valget
er faldet på Proftpd fordi den skulle være den sikreste vs. letteste af
sætte op.
Men af en eller andne årsag virker den alligevel ikke som jeg vil have den
til.

Så igen skal jeg høre om nogen ville have lyst til at sende mig en kopi af
en proftpd.conf fil med vituel hosting sat op(altså hvor flere ftp servere
deles om samme IP).

Når man skal køre flere virtuelle ftp servere, er det så bedst at have
Proftpd kørende som standalone eller som (x)inetd. Apache siger jo selv at
den performer langt bedre som standalone. Er det det samme for Proftpd?

- Michael