Re: SV: ipnumre og firewall (potato)

On Wed, 13 Dec 2000, Emil S. Hansen wrote:

> Det kræver at du "køber" X antal IPere. Og ja, så bliver Cisco'en
> "transperent".
men det kan vel stadig lade sig gøre at have private ipnumre internt?
sammen med de eksterne??
har jeg forstået det rigtigt jeg routeren skal sættes op til at forwarde
al trafik til firewallen og den skal jeg så fortælle at den skal forwarde
portvis til de interne maskiner (sat op med private numre), alt efter
hvilket eksternt ipnummmer der benyttes.
Firewallen kan vel også sættes op til at forwarde al trafik (uanset) port
til en intern maskine??

Er der iøvrigt andet ved WOL routeren der skal ændres når al traifk skal
igennem firewall??

vh, Jens