Squid cache vil ikke blive st�end 36MB

Hej
Jeg har sat en boks op med Squid 2.3-STABLE4 og opsat flg. cache_dir:
cache_dir ufs /usr/local/squid/cache1 2000 32 256
cache1 er en partition på 2GB alene ment til proxy cache. Mit problem er
ligegyldigt hvor meget jeg gør så stiger cachen ikke til over 36 MB, og der
er 20 mennesker der har brugt den cache de sidste 3 dage og der er med
sikkerhed blevet browset mere end 36 MB.
Er der nogen som har en god forklaring på dette?
Min Hit/Miss ratio er også meget underlig. På en dag har der været 7468
misses og kun 124 hits*.
*TCP_HIT,TCP_IMS_HIT,TCP_REFRESH_HIT opfattes som hits. TCP_MISS opfattes
som miss.

Med venlig hilsen
Martin Skøtt
martin.skott@xxxxxxxxxxxx