Kan ikke sende data til min server???

Hej folkens

Jeg har fået et RET underligt problem i dag. Jeg har en server stående et
sted på indernedded, som står og leger bl.a. webserver for en håndfuld
domains. I morges da jeg så skulle sende mail så var det som om forbindelsen
til den hang. Jeg åbnede en SSH og kunne ikke umiddelbart se noget galt
nogen steder. Jeg skulle senere uploade nogle filer til maskinen, og fik
fint åbnet forbindelsen via FTP. Men ligeså snart der kom bare en lille
smule throughput så døde forbindelsen. Okay tænkte jeg... så må jeg gør det
på den hårde måde... Jeg åbnede mcedit, og ville så paste noget indhold ind
i en tekstfil på serveren. Men igen, da jeg trykkede shift-insert for at
paste (har gjort det utallige gange før), så pastede den de første 2 linier
ind (der stod 15-20 tegn ialt) og så kom min securecrt op og sagde
"Connection lost. Reconnect?". Jeg har forsøgt at boote serveren, men det
hjalp selvfølgelig ikke. Er der nogen der har en ide til om det er min
server den er gal med, eller om det er en router et eller andet sted
undervejs der står og te'r sig?

med desperate hilsener,

Jesper

Follow ups