WindowMaker vinduer og titel

Har skrevet om det her tidligere, men stadig ikke fået det løst.
Jeg har en RH6.2 med WindowMaker-0.61.1-2 . Når jeg åbner fx. en xterm
med

  xterm -sl 100 -rightbar -geometry 90x45+513+348 -bw 1 -bd red -T
SysPad
  -n SysPad &

kommer der umiddebart til at stå SysPad i bjælken, men få millisekunder
efter skifter det til bruger@hostname: /workingdir .
Sådan var det ikke i min tidligere RH6.0 installation med den
medfølgende WindowMaker, og heller ikke på den RH6.2 installatin jeg
havde på mit tidligere arbejde.

Jeg overførte min WM conf fra den tidligere installation, så jeg tænkte
det kunne være derfor, og prøvede derfor at køre wmaker.inst, no
change...

Jeg fatter det ikke og kan ikke finde hvor det skal være defineret at
titlen skal skifte.
Alt andet kan jeg konfigurere som jeg vil, no problemas.
--
Regards,
              Mogens Valentin

Follow ups