Re: Serverhastighedsproblem

Rasmus Andersen skriver:

> Er det fordi programmet bliver swappet ud naar du ikke bruger det? Har
> din server nok RAM eller swapper den meget?

Den har 196 MB.  I top siger den lige nu:
12:27am  up 1 day, 11:43,  1 user,  load average: 0.10, 0.03, 0.01
79 processes: 78 sleeping, 1 running, 0 zombie, 0 stopped
CPU states:  0.9% user,  0.7% system,  0.0% nice, 98.2% idle
Mem:   193148K av,  184148K used,    9000K free,   66436K shrd,   83740K buff
Swap:  104796K av,    1832K used,  102964K free                   37484K
cached

Jeg prøver i morgen igen.

Er der andre værktøjer jeg kan bruge til at danne mig et overblik over
eventuelle flaskehalse?

> Paa nuvaerende tidspunkt (af doegnet) er swapping det eneste jeg lige
> kan komme paa som kan give disse symptomer over en vifte af programmer.

Gunner