Re: SV: SV: X-Win32

On Wed, Dec 20, 2000 at 01:09:22PM +0100, Kristian Engh Lundgreen - SSLUG wrote:
> Jeg har ikke gjort noget; og vil defor gerne vide hvad der skal gøres ;)

Saa vidt jeg husker skal du det passende sted i din xwin32 configuration
skrive (ved startkommandoen) '/sti/til/xterm -d $IP'. Saa vil xwin32 logge
din paa unix-maskinen og udfoere den kommando. $IP skal her erstattes med
den  magiske streng som faar xwin32 til at substituere din IP ind i strengen.

Det er et par aar siden, saa jeg kan ikke huske nogle specifikke ting.
--
        Rasmus(rasmus@xxxxxxx)

"I've always found profanity to be refuge of the inarticulate motherfucker."
 -- Anonymous