From: loverman@xxxxxxxxxxx [mailto:loverman@xxxxxxxxxxx]
Sent: Thursday, December 21, 2000 1:01 PM
To: sslug-teknik@xxxxxxxx
Subject: Re: [TEKNIK] mails : Outlook -> Netscape

 > Jeg har lige fået en anden ide - måske hurtigere end din, hvis den
kan lade sig gøre....
Og det ku' den ...

 >  Konvertér din *.pst fil til *.mbx (eller *.dbx) format, som OE bruger.
 >  Derefter brug oe2mbx (http://www.micropop.com/code/) til at
konvertere til noget der kan læses på Linux-boksen...
 >  Jeg har dog ikke prøvet det - gør det snart, og melder tilbage om
det overhovedet kan lade sig gøre ..

Virker fint. Konverterede min indboks (4000 beskeder) (ja, der var sq
flere end forventet ...)
- og derudover en del subfolders.
Alt gik lige efter planen, med attachments og det hele - skønt :)

/Anders

Follow ups