From: Frede Hundewadt [mailto:frede@xxxxxxxxxxxx]
Sent: Sunday, December 31, 2000 11:37 PM
To: sslug-teknik@xxxxxxxx
Subject: RE: [TEKNIK] ADSL (Pro@ccess)

ja - det har jeg. Men det hører til at jeg ingen erfaring har med linux.
I er velkomne til at prøve 194.192.135.154.

Jeg kan heller ikke få kontakt med den lokalt. på 192.168.1.3
Så der er et eller andet jeg gør galt. Jeg kan bare ikke gennemskue hvad det
er.

Best Regards / Venlig hilsen

Frede Hundewadt

* Ved Lunden 11 - 8230  Åbyhøj