Re: ADSL (Pro@ccess)

Hej,

Mange tak for svaret.
Vil det sige, at jeg blot skal holde mig fra adresserne .1 til .5, for at være
sikker på, at der ikke kommer nogen igennem udefra ?
Når man læser pressen i det sidste par måneder lyder det som om alle, der har
fået installeret ADSL, står vidt åbne for indbrud, med mindre man har gjort
noget særligt for at sikre sig ?

mvh
Hardy