Re: rpm som ikke vil

* Lars Roland Kristiansen <m00lrk@xxxxxxxxxx> [Jan 02. 2001 11:52]:

> Intet

Prøv:

rpm -Uvvh --force --nodeps --ignorearch --ignoresize --ignoreos --noorder
--allfiles --badreloc

Og se hvad den siger til det. Men så skal du nok være sikker på pakken
er ok til dit system.

Mads Martin
--
Mads Martin Joergensen, http://mmj.dk
"Why make things difficult, when it is possible to make them cryptic and