Re: g400 tv-out?

c973502@xxxxxxxxxxxxxx writes:

> Er der nogen der har f?et tv-out til at virke med g400DH?
> Jeg har downloadet driveren fra matrox og sat min XF86config op
> men der kommer kun flimmer p? fjernsynet.
> Hvis der er nogen der har en virkende XF86config fil til
> ovenst?ende m? de meget gerne sende den til mig.

Jeg har ikke pr?vet med TV-out, men jeg har haft en fungerende
konfiguration med to monitors. Jeg g?r ud fra, du bruger XFree 4.0.x,
ikke? Har du pr?vet med Matrox egne drivere? Der er lige kommet en ny
beta d. 3 januar - jeg har dog ikke testet den. Ligeledes er der en
README, der forklarer hvordan TV-Out s?ttes.

ftp://ftp.matrox.com/pub/mga/archive/linux/2001/beta_1_00_04/readme.txt
http://www.matrox.com/mga

M?ske kan det sende i i den rigtige retning?

--
Ole Hansen