Re: Den nye kerne

>>>>> "Morten" == Morten Boysen <boysen@xxxxxx> writes:

 Morten> Hej gruppe Jeg har et enkelt spørgsmål angående den nye
 Morten> kerne. Umiddelbart findes der to: Den oficielle og så Alan
 Morten> Cox's udgave. Hvilke ting gør Alan Cox anderledes, og hvornår
 Morten> er det en fordel at bruge hans, istedet for den oficielle.

Prøv at kigge på:

http://linuxtoday.com/news_story.php3?ltsn=2001-01-05-002-04-NW-KN

Det ser ud til at der er et par diff's... hvis du skulle være heldig
at kunne komme ind på det link der er på siden til kernel.org så står
der sikkert der hvad forskellen er :-) Jeg kan ikke komme ind
pt. pga. server full, men der er selvfølgelig også tryk på... desværre
har sunsite.dk endnu ikke fået alan's dir opdateret

/Thomas

--
"To alcohol! The cause of - and solution to - all of life's problems!"
-- Homer Simpson