Re: SV: Mp3 database [TILFØJELSE]

Meyland Peter wrote:

> Hej
>
> For et par måneder siden skulle jeg bruge det samme. Jeg endte med at bruge
> OTTO (findes på freshmeat.net). Jeg prøvede mange af de databaser som
> findes, men ingen af dem kunne tilfredsstille mine behov, da jeg ville have
> en database med flere tabeller, en til titlerne, en til albums og en til
> artisterne. Alt dette kunne OTTO klare. MEN der er ikke support for ID3 tag,
> eller retter den support der er virker ikke, desværre.

Jeg benytter Jukeboxen fra Globecom og den har et scropt med som kan
tage en fil/dir og tage id3 tags fra den/dem og putte dem ind i en mySQL
database.
se på www.globecom.se/jukebox

Jeg har haft problemer med installationen af v.4.0 som også stadig er
meget beta, men 3.2 er fremragende.

MVH
kim

--
The sooner our happiness together begins, the longer it will last.
		-- Miramanee, "The Paradise Syndrome", stardate 4842.6