RE: Ny kerne kompileret - hvor er boot imaget?

> Nej nu du siger det. Det er den ikke.
> Kan man bare kopiere den der ligger i 2.2.14 kernen ?
Det kan man sandsynligvis ikke. Der er jo lavet meget om i 2.4. Men man kan
jo altid prøve.
Ellers prøv lige at sikre dig at du har fået pakket tar-filen ordentligt ud.
Pak den evt. ud i et helt andet dir og se om filen så er der.
Jeg har kompileret 2.4 kernen et par gange efterhånden, så det skulle kunne
lade sig gøre (medmindre man vælger masq_ftp som modul, for den er der en
bug i som jeg nok mener at Linus (eller hvem der nu har lavet den) burde
have set, men det er en helt anden sag).

Jeg har lige set efter og jeg har filen. Min tar-fil er hentet fra
kernel.org.

Mvh Rasmus