Re: Re: [MISC] WindowMaker interesserede...

 Anders> Sawfish ser meget godt ud sammen med Helix-gnome. Jeg kom
 Anders> desuden til at tænke på, hvor man egentligt kan skaffe
 Anders> Solaris fra? Jeg har hørt, at den skulle være gratis.

Jo den er meget pæn med helix gnome, men jeg kan ikke rigtig lide
helix da jeg syntes der er for meget pop i den. Samtidig så opfylder
sawfish mine krav, og det virker rimelig godt selv på mindre maskiner,
hvor jeg syntes gnome køre en smule langsomt.

Jeg mener at man kan få fingrene i solaris ved at finde det rigtige
sted på deres homepage... Men nu er det på "store" SUN servere her på AAU
jeg bruger solaris, så mon ikke man har betalt for det eller
lign... der var engang at man kunne få solaris til x86 gratis hvis det
ikke skulle bruges kommercielt.

/Thomas

--
"To alcohol! The cause of - and solution to - all of life's problems!"
-- Homer Simpson