Re: kerne spørgsmål

On Sat, 13 Jan 2001 11:32:41 Anders Bo Rasmussen wrote:
> [...]
/lib/modules/2.4.0/kernel/drivers/char/lp.o

mens du kører med den gamle.

jeg kom en under gang under en remote opgradering til at fjerne
/lib/modules/<kerneversion> fra en kørende kerne. I løbet af et minuts tid
var den fuldstændig død, og der var ikke andet at gøre, end det jeg ikke
gad: Tage ud til maskinen, og foretage opgraderingen på konsollen.

Dette skal være efter boot med ny kerne.

/kristian

--
Kristian Vilmann - kristian@xxxxxxxx
LinuxKonference i København: http://LinuxForum.dk/

panic("Unable to find empty mailbox for aha1542.\n");
 - linux/drivers/scsi/aha1542.c