Re: redelegering af domæne

Kristian Vilmann skrev:

> Jeg tror jeg fandt noget efter jeg havde postet denne igår.
> Langt nede i min zone fil fand jeg en enkelt linie:
>
> Den laver jo nok ulykker. Den er sikkert dukket op i en vi-session i en
> ikke helt korrekt terminalemulering.

Ak. Jeg glemte at nævne det aller, aller vigtigste når man har
problemer med sin navneserver.

Regel nummer 1 - meget vigtig.
Kig i logfilen (på redhat er det /var/log/messages) mens named
restartes. Jeg gør det ALTID.

/etc/rc.d/init.d/named restart & tail -f /var/log/messages

Det lille '&' får tail til at starte med det samme uden
at vente på at kommandoprompten kommer tilbage.

--
torben fjerdingstad        | GNU/linux-2.4.0
tfj@xxxxxxxxxxxxxxx