NT4-WS og Sambaserver uden at skifte maskinpassword?

Hej med jer.

Jeg har et lidt mere tricky spørgsmål (tror jeg nok).
Jeg kører en sambaserver med Win NT4 klienter. Og nu ville jeg gerne
bruge en service der stiller arbejdsstationerne tilbage til en
grundindstilling hver gang de bootes. Det kan jeg sikkert også få dem
til vha. et indstikskort der gør det.
Så kommer mit spørgsmål:

- Er det ikke rigtigt at NT med mellemrum skifter maskinadgangskoden på
serveren og arbejdsstationen?
Det er så vidt jeg husker en fornuftig sikkerhedsanordning, men ikke så
relevandt for mig da jeg har et switshet net.

- Kan man i NT og Samba slå denne mekanisme fra - og hvordan?

Gunner Poulsen.
Skolelærer.

Follow ups