usb scanner i RH7.0

Efter jeg har installeret RH7.0 har jeg set at der er kommet usb-support
med.
Jeg har så kigget lidt i /usr/src/linux/Documentation/usb for at finde
ud af hvordan min scanner skulle tilsluttes. Jeg har fulgt vejledningen:

modprobe usb-uhci
modprobe scanner

ingen fejl. Jeg har også kørt (før jeg kørte modprobe):
mknod /dev/usb/scanner0 c 180 48
ln -s /dev/usb/scanner0 /dev/usb/scanner
chmod 666 /dev/usb/scannner

(jeg ved godt at teksten siger /dev/usbscanner0 og /dev/usbscanner men
de findes ikke, så jeg regner lidt med at det er en fejl i teksten?).
Men prøver jeg nu at xsane op får jeg blot at vide, at "No Device
Found".

Er der noget jeg har overset?

Anders

Follow ups