Re: Lib problemer

MONZ wrote:

> [...]
> ldconfig: warning: /usr/lib/libform.so.1.9.9e has inconsistent soname
> (libform.so.3.0)
> ldconfig: warning: /usr/lib/libmenu.so.1.9.9e has inconsistent soname
> (libmenu.so.3.0)
> ldconfig: warning: /usr/lib/libncurses.so.1.9.9e has inconsistent soname
> (libncurses.so.3.0)
> ldconfig: warning: /usr/lib/libpanel.so.1.9.9e has inconsistent soname
> (libpanel.so.3.0)
>
> Der er mange flere senere, og nej, libc.so.5 er ikke fejlmeldt.
>
> To spørgsmål:
> Er disse 'inconsistent soname' ting almindelige?

Er 'bare' advarsler pga. inkonsistent versionering af nogle libs jeg
ikke har fået opdateret; berørte ting&sager ser ud til at funke
alligevel.

> Hvorfor hulen får jeg libfejl i netscape når nu alle libs findes?

Fordi min acrobat reader 4.0 var til libc-5. Hentede acroread 4.03, som
er til libc-6. Alt virker nu igen. Havde opdateret det meste af mit
system, og ikke tænkt på at acrobaten var for gammel. Well, shit
happens...
--
Regards,
              Mogens Valentin