Re: XDMCP (was Re: [TEKNIK] Navn på grafikkort i Redhat 6.1)

Takker..

I linuxbogen har jeg læst at "-nodaemon" delen fra inittab'en skulle fjernes?

Og så er det KDM vi forsøget at dele, og jeg kan ikke finde en tilsvarende conf
fil for den...
En gut har fortalt at den bruger XDM konfigurationen, og der er der åbnet for
querys.

Men jeg vil da lige prøve at smide en gnom på rødspætten og se om _det_ vil..

/brian