Re: Too many links..

Hej Mogens,

se kommentarer (>>)

/Klavs

Klavs Klavsen wrote:

> Hej allesammen.
>
> Jeg sidder på en 2.0.34 box og vil lave et bibliotek.. der er mange filer
> og biblioteker under denne og dette er selvfølgelig grunden til
> nedenstående fejl:
>
> mkdir: cannot make directory `xxx': Too many links
>
> Men hvad kan jeg gøre for at flytte den grænse som mkdir giver udtryk for
> her? jeg har prøvet at ændre på inode-max og file-max.. ingenting..
>
> Er det en ext2 grænse.. eller en linux-kerne grænse.. og hvad kan jeg
gøre
> for at undgå at skulle til at slette filer/biblioteker for at kunne
> [...]

include/linux/ext2_fs.h:#define EXT2_LINK_MAX           32000

Man kan nok _ikke_ bare sætte dette tal op og så lave
en ny kerne...

Hvorfor laver du ikke en bedre træstruktur?

Det er også hurtigere at access'e.

Mogens
Phone: +45 33 27 53 25, Fax: +45 33 27 47 08
Email: mk@xxxxxx Homepage: http://www.crc.dk

Follow ups