Re: voodoo banshee sløv med opengl

On Thu, 25 Jan 2001, torben fjerdingstad wrote:

> Men i alle tilfælde er hardware accelationen meget langsommere
> end software rendering. Hjælp! Hvad gør jeg?

Et godt bud er at du ikke bruger hardware acceleration.

Hvad siger en ldd på ovenstående? På en eller anden måde skal den vel
loade glide for at det rykker?

> [...]
> ...using GL_EXT_point_parameters
> ...ignoring GL_EXT_shared_texture_palette

Jeg er _næsten_ sikker på at den skal skrive noget om 3dfx for at du har
hardware accel.

Mads

--
Mads Bondo Dydensborg.                               madsdyd@xxxxxxxxxxxx
Today, the record companies are saying MP3s are the biggest evil. Tomorrow