Re: vice og libreadline.so.4

Jeg kender ikke meget til libs og jeg ved ikke hvilket lib libreadline.so.4 ligger i. I
/etc/ld.so.conf står følgende:

/usr/X11R6/lib
/usr/lib
/usr/kerberos/lib
/usr/i486-linux-libc5/lib
/usr/lib/gconv
/usr/lib/qt-2.1.0/lib
/sur/lib/qt-1.45/lib

Det skal siges, at jeg kører en standard Red Hat 6.2 og der ligger en libreadline.so.4
under /usr/lib. Please help, der venter mange C64 spil og venter på mig !!!