Re: Hjælp mine printere kan ikke printe

>>>>> "Mikkel" == Mikkel Rokkar <jmr1@xxxxxxxx> writes:

 Mikkel> Jeg ved at 6.1'ens printer deamon har en fejl. Sa prov at
 Mikkel> opgradere din printer deamon (lpr.....) ude fra
 Mikkel> www.redhat.com eller nedenstaende.  Ellers prov noget helt
 Mikkel> andet. 7.0 har en ny printer deamon der hedder LPRng,
 Mikkel> installer denne pa din server. Jeg har selv lige installeret
 Mikkel> den pa en 6.1 printer server og der er ingen problemer ENDNU!
 Mikkel> Men der var nogle problemer med firmwaren pa printer
 Mikkel> serverne, men de skulle bare opgraderes. Du kan finde LPRng i
 Mikkel> rpm format pa www.rpmfind.net eller www.astart.com Sorg for
 Mikkel> at afinstallere lpr pakken for installationen af LPRng. Las
 Mikkel> howto pa www.astart.com

LPRng spiller max på en Redhat 6.0 sammen med vores HP4050N. Jeg har
selv kompileret den for at være sikker på at den kunne det jeg havde
brug for. Jeg har fået noget accounting og lign. til at virke på den
og efter de værste småproblemer med det så har den kørt upåklageligt
siden... De fleste af vores brugere skriver ud via Samba (win9x og
lign) og det volder ikke nogen problemer overhovedet.

/Thomas

--
"To alcohol! The cause of - and solution to - all of life's problems!"
-- Homer Simpson