Re: keyboard opsætning under x

Hej Lars

RedHat 7 kommer normal med XFree86 4.0, men din opsætningsfil stammer
vist fra en XFree86 3.x. RedHat har det med nogle gange at ændre navne
på filer, se om du ikke en /etx/X11/XF86Config-4. Heri har jeg bl.a.
stående:

Section "InputDevice"
        Identifier  "Keyboard0"
        Driver      "keyboard"
        Option  "XkbLayout"     "dk"
        Option "XkbRules"       "xfree86"
        Option "XkbModel"       "pc102"
EndSection

hvilket giver mig et velfungerende tastatur i X.

Mvh
Hans