fetchmail spørgsmål

Hejsa
Jeg har netop i dag skiftet fra alm. modem til kabelmodem :)
Nu har jeg så bare lige et problem med fetchmail.
Før hentede fetchmail mail hver gang at min ppp0 forbindelse blev
aktiveret.
Men den går jo ikke mere. Min netkort hvor kabelmodemet er tilkoblet er
jo altid aktiv. Så hvordan kan man få fetchmail til at hente mail når
min linie er åben?
Lige nu virker det fint når man er på, men hvis man så logger af og lidt
senere logger på igen kikser det.
Jeg ved godt, at jeg i princippet ikke behøver at lukke min forbindelse
ned, men det er nu meget rart hvis man er væk i længere tid.

Anders

Follow ups